zelfzorg
Zelfzorg als open deur?
Mijn collega houdt een referaat over de noodzaak van zelfzorg in de ggz. Ze is bang dat het een open deur is. Daarin heeft ze gelijk. Iedereen vindt zelfzorg belangrijk. Echter, als puntje bij paaltje komt, past niemand het toe.

